Értékesítési beszélgetés és tárgyalástechnika

Rólam

2017/01/11. - írta: tulokimre

Üdvözöllek, Tulok Imre vagyok, tréner, oktató és pszichodramatista.

               tulok_imre_500x700.jpg Az életem a értékesítési  tárgyalásokról, az emberi kapcsolatok és a csoportok pszichológiájáról szól. Ahogy a lentebb olvasható szakmai életrajzomból láthatod,  én vagyok az a tréner a piacon, aki nem csak felszínes általánosságokat és ezerszer elismételt közhelyeket tud neked tanítani az értékesítés és tárgyalás pszichológiájáról, hanem lényegesen mélyebb és valóban működő technikákat. Mindezt valódi ügyféltárgyalások tapasztalataival együtt - kevés olyan ember van, aki mindkét témához ért.

                Kérdezőbiztosként kezdtem a Szonda Ipsosnál és a Tárkinál. A feladatom az volt, hogy felkeressek embereket és rávegyem őket, hogy ingyen válaszoljanak a kérdőívben feltett kérdésekre. Legalább 3.000 kérdőívet kérdeztem le, kb. 10 év alatt.

                2000 - 2012 között dolgoztam értékesítőként és területi értékesítési vezetőként is több bankban (Budapest Bank, Raiffeisen, Unicredit) és biztosítóban és egyéb területeken is.

                Néhány konkrét szám az értékesítési karrieremről: több, mint 4.000 ügyféllel tárgyaltam személyesen. Kb. másfélmilliárd forintnyi jelzálogkölcsönt folyósítottam.

                2010 óta oktatóként is dolgozom: a Fundamentánál és a Pannon Oktatási Központnál több, mint 1000 értékesítőt oktattam.

                De egyre jobb akartam lenni! Már nagyon fiatalon érdekelt a pszichológia, azon belül is az emberi kapcsolatok, ezért beleástam magam.

                Néhány kitérő után a diplomámat általános szociális munkás szakon, mentálhigiénés specializációval szereztem. S 2006-ban elkezdtem a Magyar Pszichodráma Egyesület keretein belül a pszichodráma vezetői képzést. 2016-ra jutottam odáig, körülbelül 900 óra csoportmunka és -vezetés után, hogy a vezetői vizsga előtt állok. (A pszichodrámáról bővebben itt olvashatsz ).

                Országos hírű, sőt a szakmán belül világhírűnek mondható kiképzőktől tanultam, Dr. Pintér Gábortól és Ajkay Klárától.

                Próbáld ki, mit nyújtok Neked!

                Iratkozz be a Magabiztos Tárgyaló Tréningemre! 

                (A tréning online, ingyenes és kötelezettség nélküli)

           

                Adatvédelmi tudnivalók és impresszum itt.

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása