Értékesítési beszélgetés és tárgyalástechnika

Hogyan kezeld a csalódott ügyfeleket? Az átfordítás és kötés 7 pontja

2017/09/06. - írta: tulokimre

A fő blogomon új cikk jelent meg arról, hogyan kezeld azokat az ügyfeleket, akik csalódtak már egyszer korábban abban a termékben vagy szolgáltatásban, amit értékesítesz. Hogyan tudod a meglévő negatív érzelmeiket átfordítani pozitívba és hogyan tudsz velük szerződést kötni.

woman-street-walking-girl.jpg

 

https://ertekesitestamogatas.hu/ugyfelkezeles-csalodott-ugyfel/

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása